כיום, בעלי עסקים קטנים-בינוניים ואפילו גדולים נדרשים לא רק לבצע את העבודה שלשמה שכרו את שירותיהם המקצועיים, אלא גם לעסוק בשיווק יומיומי, אינטנסיבי וממוקד של העסק שלהם על מנת להמשיך ולהזרים קהל לקוחות חדש אל החנות המשפחתית, המשרד הקטן או הארגון.
רוב, בעלי העסקים אשר שומעים לראשונה את המושג "כרטיס ביקור דיגיטלי", מתלבטים האם זהו הפתרון האידיאלי עבורם או שמדובר בעוד המצאה בשביל להוציא מהם כספים שאין להם.
במאמר זה, אסביר מהו כרטיס ביקור דיגיטלי וכיצד הוא יכול לעזור לעסק לך להמריא למעלה.
מהו כרטיס ביקור דיגיטלי?
אם לפשט את המושג, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא בעצם סוג של דף נחיתה אשר נמצא על כתובת כלשהי ברשת האינטרנט. כמו כל דף נחיתה, ניתן להביא אליו תנועת גולשים על ידי פרסום בגוגל בזול או על ידי פרסום שלו ברשתות חברתיות, קבוצות פייסבוק או קבוצות וואטסאפ (WhatsApp).
דף הנחיתה מותאם לסלולרי, לטאבלטים ולמחשבים ניידים כך שהדף "מתאים" את עצמו למכשיר הלקוח. כרטיס הביקור זמין 24/7 וניתן לגשת ולשתף אותו בכל רגע נתון דרך הרשת.
זה לא כל כך משנה איזו חברה מעצבת ובונה עבורך את הכרטיס הדיגיטלי, מכיוון שרובן בונות אותו בצורה סטנדרטית כך שיכיל את הפרטים הבאים:
- לוגו ושם העסק
- טקסט שיווקי אודות בעל העסק
- היתרונות שבעל העסק מעניק ללקוחותיו
- פרטי יצירת קשר מלאים (טלפונים, SMS, ניווט לבית העסק, מפה וכתובת מלאה).
- טופס יצירת קשר (תלוי חברה, ישנן חברות אשר לא מציעות שילוב של טופס בכרטיס הסטנדרטי שלהם, אלא רק בתוספת תשלום סמלית מידי חודש/שנה)
בנוסף, ניתן לשלב בכרטיס הביקור גלריית תמונות, וידאו, הרשמה לדיוור או כל אלמנט עיצובי ופרקטי אחר שניתן למצוא באתרי האינטרנט השונים.
בעיני, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא פתרון אידיאלי עבור בעלי עסקים קטנים אשר עושים את הצעדים הראשונים שלהם. במידה ואין לך אתר אינטרנט אשר מאפשר ללקוחות פוטנציאליים לאתר אותך באמצעותו, כרטיס ביקור דיגיטלי יכול להוות תחליף בסיסי לאתר תדמיתי.
לסיכום, כרטיס ביקור דיגיטלי יכול לעזור לך לחשוף את המומחיות, הידע והניסיון שלך עם יותר לקוחות פוטנציאליים וקיימים ברשת האינטרנט או בקבוצות נטוורקטינג ועסקים שונות (קבוצות BNI, קבוצות WhatsApp, קבוצות פייסבוק וכדומה).