השוואת אחסון אתרים – Web-Host
  • עמוד הבית
  • ביקורות אחסון אתרים
    • HostGator אחסון אתרים
    • Bluehost אחסון אתרים
    • FatCow אחסון אתרים
    • אחסון אתרי וורדפרס
  • בלוג אחסון אתרים
    • רוצה לכתוב פוסט אורח ?
  • אודות Web-Host
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • ביקורות אחסון אתרים
    • HostGator אחסון אתרים
    • Bluehost אחסון אתרים
    • FatCow אחסון אתרים
    • אחסון אתרי וורדפרס
  • בלוג אחסון אתרים
    • רוצה לכתוב פוסט אורח ?
  • אודות Web-Host
  • יצירת קשר
ראשי כללי איך לשמור על קשר עם הלקוחות בעולם הדיגיטלי?

איך לשמור על קשר עם הלקוחות בעולם הדיגיטלי?

5 באוקטובר 2020 9:55 סגור לתגובות על איך לשמור על קשר עם הלקוחות בעולם הדיגיטלי? עידן שלומן

כל עסק חייב לשמור על קשר רציף, קבוע ומתמשך עם לקוחותיו.

לעיתים קרובות, בעלי עסקים קטנים ובינוניים לא מבינים את העולם הדיגיטלי ואת חשיבותו להצלחת העסק שלהם. במאמר זה אציג 5 אפשרויות שיאפשרו לך לנהל ולשמור על קשר רציף עם לקוחותיך.

איך לשמור על קשר עם הלקוחות בעולם הדיגיטלי?

העולם הדיגיטלי מעניק לבעלי עסקים מגוון רחב של אפשרויות, כלים ופלטפורמות לשמירה על קשר עם הלקוחות.

בין האפשרויות, הכלים והפלטפורמות המובילות ניתן למצוא:

  • אתר אינטרנט תדמיתי לעסק – היום, בניית אתר תדמיתי לעסק הוא כבר לא מותרות, אלא חובה של ממש. אתר תדמיתי לא רק יציג אותך בצורה נכונה, אלא גם יוכל לספק לך עבודה ולקוחות חדשים לאורך זמן. כיום, ניתן לבנות אתר לבד באמצעות WIX או WordPress או לקבל עזרה מקצועית יותר על ידי פניה לחברה אשר מתמחה במתן שירותי בניית אתרים לעסקים, חברות וארגונים.
  • עמוד פייסבוק עסקי – כמעט לכל בעל עסק יש עמוד פייסבוק עסקי אותו הוא מנהל בצורה עצמאית או באמצעות חברה/פרילנסר אשר מעניק שירותי סושיאל. בעת ניהול עמוד הפייסבוק, מומלץ להתמיד ולהעניק ערך לעוקבים כך שהמעורבות שלהם תהיה גבוהה ככל הניתן.
  • גוגל לעסק שלי – בעלי עסקים רבים אינם יודעים שבדיוק כמו בפייסבוק, הם יכולים לפתוח עמוד עסקי בגוגל בחינם. החשיבות של עמוד גוגל לעסק שלי היא עצומה מכיוון שאזור זה מוצג ברגע שלקוחות מקומיים מחפשים את השירותים של בעל העסק וברגע שמחפשים את שם המותג/שמו בגוגל.
  • מועדון לקוחות – ניהול של מועדון לקוחות באמצעות מערכות דיוור אלקטרוני מעניק לבעל העסק את האפשרות לא רק לעדכן את הלקוחות בכל דבר חדש, אלא גם להגביר מכירות בצורה אקטיבית. לעיתים קרובות, ניהול של מועדון לקוחות דורש ידע, ניסיון והתמדה באיסוף הלקוחות למועדון ולכן בעלי עסקים רבים מוותרים על כך – וחבל.

לסיכום, כפי שניתן לראות לבעלי עסקים יש לא מעט אפשרויות, כלים ופלטפורמות שהם יכולים להשתמש בהם לשמירה על קשר עם קהל הלקוחות שלהם. ההמלצה שלנו היא לפעול ב – 2-3 פלטפורמות בצורה רציפה, ממוקדת ונכונה.

« הקודם
הבא »
פוסטים אחרונים
  • איך לקדם את האתר שלך בעזרת כתבות ממומנות במקומונים?
  • מהם היתרונות של קניית קישורים לקידום אורגני? 
  • מתי כדאי להעביר את האתר אל אחסון וורדפרס מנוהל? 
  • איך להשיג עוד לקוחות לעסק?
  • בניית כרטיס ביקור דיגיטלי לבעלי עסקים
תגובות אחרונות
  • ים על רישום דומיין בחינם לכל החיים – מהן היתרונות והחסרונות של השיטה ?
  • עידן שלומן על רישום דומיין בחינם לכל החיים – מהן היתרונות והחסרונות של השיטה ?
  • ניסן על רישום דומיין בחינם לכל החיים – מהן היתרונות והחסרונות של השיטה ?
  • אבי על רישום דומיין בחינם לכל החיים – מהן היתרונות והחסרונות של השיטה ?
קטגוריות
  • אחסון אתרים למתחילים
  • כללי
  • מבצעים והנחות
  • שיווק וקידום עסקים

© כל הזכויות שמורות – השוואת אחסון אתרים – Web-Host.

קידום על ידי Signup קידום אתרים
תנאי שימוש • מדיניות פרטיות • הצהרת נגישות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס