אחד הצעדים של כל בעל עסק, הוא לפתוח אתר אינטרנט אשר יציג את המומחיות, השירותים והפתרונות שלו.
אם אתה עדיין מתלבט אם כדאי לך לבנות אתר תדמיתי/שיווקי לעסק, במאמר זה אציג לך 4 סיבות טובות שישכנעו אותך לבנות אתר אתמול.
למה חשוב לבנות אתר תדמיתי לעסק?
בכל שנה, העולם העסקי משתנה לנגד עינינו, אם בעבר רוב העסקים היו מפרסמים את עצמם בעיתון המקומי – היום, חלק נכבד מהפעילות העסקית מתבצעת באינטרנט.
באופן כללי, ישנן סיבות רבות להקמה ופיתוח של אתר אינטרנט תדמיתי לעסק, כאשר הסיבות המרכזיות ביותר הן:
- הלקוחות נמצאים באינטרנט – בניית אתר תדמית מאפשר לך לחשוף את השירותים, הפתרונות והמוצרים שלך ללקוחות אשר נמצאים באינטרנט. היום, הרבה מאוד לקוחות מחפשים את בעל העסק/המותג טרם ביצוע רכישה, כך שאתר תדמיתי יוכל להציג את כל הפרטים שאתה רוצה לחשוף ללקוח.
- סוכן מכירות שעובד בשבילך 24/7 – בהמשך לסעיף הקודם, אתר אינטרנט תדמיתי הוא סוכן המכירות האולטימטיבי. אתר האינטרנט עובד בשבילך 24/7, בלי להתלונן על כך שקשה לו, בלי תוספות שכר או פנסיה יקרה. כך שזה ממש לא נדיר לראות מכירות או פניות שמתבצעות באמצע הלילה דרך החנות/האתר.
- אמינות, מומחיות ומקצועיות – בניית אתר תדמית מאפשרת לבעל העסק לשדר אמינות, רצינות ומקצועיות. לעיתים קרובות, אתר תדמיתי (גם אם הוא קטן) יכול להציג את המומחיות, הידע והניסיון של בעל העסק. לעיתים קרובות, בעלי עסקים שלא השכילו להשקיע באתר עסקי, נתפסים כחובבנים או כאלה שמנסים את מזלם בתחום.
- שמירה על קשר – אתר אינטרנט עסקי מאפשר לבעל העסק לשמור על קשר עם הלקוחות הנאמנים שלו. לעיתים קרובות, ניתן להציג באתר מבצעים, עדכונים וחדשות אשר רלוונטיות לפעילות העסקית.
לסיכום, הקמה של אתר אינטרנט תדמיתי, שיווקי או מכירתי לעסק היא צעד מתבקש בעולם העסקי בו כל אחד מאיתנו פועל. לעיתים קרובות, אתר האינטרנט התדמיתי הופך למקור עיקרי לפניות, טלפונים ועבודות חדשות אשר מהוות עוגן חשוב בפעילות של העסק.