כל עסק חייב לשמור על קשר רציף, קבוע ומתמשך עם לקוחותיו.
לעיתים קרובות, בעלי עסקים קטנים ובינוניים לא מבינים את העולם הדיגיטלי ואת חשיבותו להצלחת העסק שלהם. במאמר זה אציג 5 אפשרויות שיאפשרו לך לנהל ולשמור על קשר רציף עם לקוחותיך.
איך לשמור על קשר עם הלקוחות בעולם הדיגיטלי?
העולם הדיגיטלי מעניק לבעלי עסקים מגוון רחב של אפשרויות, כלים ופלטפורמות לשמירה על קשר עם הלקוחות.
בין האפשרויות, הכלים והפלטפורמות המובילות ניתן למצוא:
- אתר אינטרנט תדמיתי לעסק – היום, בניית אתר תדמיתי לעסק הוא כבר לא מותרות, אלא חובה של ממש. אתר תדמיתי לא רק יציג אותך בצורה נכונה, אלא גם יוכל לספק לך עבודה ולקוחות חדשים לאורך זמן. כיום, ניתן לבנות אתר לבד באמצעות WIX או WordPress או לקבל עזרה מקצועית יותר על ידי פניה לחברה אשר מתמחה במתן שירותי בניית אתרים לעסקים, חברות וארגונים.
- עמוד פייסבוק עסקי – כמעט לכל בעל עסק יש עמוד פייסבוק עסקי אותו הוא מנהל בצורה עצמאית או באמצעות חברה/פרילנסר אשר מעניק שירותי סושיאל. בעת ניהול עמוד הפייסבוק, מומלץ להתמיד ולהעניק ערך לעוקבים כך שהמעורבות שלהם תהיה גבוהה ככל הניתן.
- גוגל לעסק שלי – בעלי עסקים רבים אינם יודעים שבדיוק כמו בפייסבוק, הם יכולים לפתוח עמוד עסקי בגוגל בחינם. החשיבות של עמוד גוגל לעסק שלי היא עצומה מכיוון שאזור זה מוצג ברגע שלקוחות מקומיים מחפשים את השירותים של בעל העסק וברגע שמחפשים את שם המותג/שמו בגוגל.
- מועדון לקוחות – ניהול של מועדון לקוחות באמצעות מערכות דיוור אלקטרוני מעניק לבעל העסק את האפשרות לא רק לעדכן את הלקוחות בכל דבר חדש, אלא גם להגביר מכירות בצורה אקטיבית. לעיתים קרובות, ניהול של מועדון לקוחות דורש ידע, ניסיון והתמדה באיסוף הלקוחות למועדון ולכן בעלי עסקים רבים מוותרים על כך – וחבל.
לסיכום, כפי שניתן לראות לבעלי עסקים יש לא מעט אפשרויות, כלים ופלטפורמות שהם יכולים להשתמש בהם לשמירה על קשר עם קהל הלקוחות שלהם. ההמלצה שלנו היא לפעול ב – 2-3 פלטפורמות בצורה רציפה, ממוקדת ונכונה.